Tuesday, February 17, 2009

.:: Masalah Rahang Faizal Tahir ::.


Aku kembali hari ni, bukan nak cakap ape, tetapi nak kongsi la gambo Faizal Tahir, yang skarang ni menjadi kemusykilan aku. Ye la, musykil sama ada Faizal Tahir ni ada masalah rahang mulut ke? Ataupun dia ada rahang disorder bile ada lens camera yang snap gambo dia. Aku letakkan himpunan gambo ni. Kebanyakkan gambo yang diambil tak kisah la oleh wartawan ke, peminat dia ke, ataupun himpunan peribadi dia, ada je posing bukak mulut. Paling baru ialah aksi dia nganga kan mulut bile wartawan amik gambo sempena kemenangan dia di AJL 23. Aku tengok tu pun dalam salah satu akhbar tempatan. Heran aku, takleh ke amik gambo senonoh sket. Ke Faizal Tahir ni ada masalah dengan rahang mulut dia? Melemparkan senyuman kan lebih baik dari nganga dan menjelir lidah. Memang la aksi rock, tapi ada ke rockstars lain yang buat aksi cmtu? Nak kata tak educated, aku rasa Faizal ni antara artis tanahair yang punye latar belakang pendidikan yang baik. Mesti tahu ape yang baik, dan ape yang kurang baik. Heran ar. Sib baik la dia tak bagi anak-anak dia ikut perkembangan karier dia. Ye la, kalau anak-anak dia tgk, mesti malu dengan aksi ayah diaorg camni. Tapi aku tak nafikan yang Faizal Tahir ni memang berbakat. Cuma kadang-kadang pembawakan dia tu tidak berkenan di hati. Ape-ape pun Good Luck ntuk Faizal Tahir.
Ni cuma pendapat aku saje..

No comments: