Monday, May 17, 2010

.:: Aku dan Sepetang Di Rumah ::.

Selamat ptg bloggers.. Tgh ralit menonton ShahJihan di TV3, slot drama pengganti Adamaya, tetibe jiran selang 2 buah rumah dok kecoh2. Rupanye kereta yg dia parking kat luar rumah dia tu, baru saje di langgar lari oleh Kancil. Heran tul, aku pun dgn prihatinnya pegi la tgk, betul la, kereta yg slama ni dia parking straight, jadi senget sbb kene hentam dengan Kancil tu. Ape yg driver KAncil tu buat smpai kreta Satria Neo makcik tu senget smpai cmtu skali? Bawa Kancil ke, bawa Avanza? huhuhu... Samseng tul driver Kancil tu, suami makcik tu cuba kejar dan trace kreta tu, tapi dapat dia blah cmtu aje, tanpa rasa bersalah pun. Ape punye manusia la..

Sementara tggu adik laki aku tapau McDonalds, sbb dia dah gaji..dan jugak tggu Maghrib masuk nak solat, inilah rasanye pertama kali aku blogging di depan TV dan mama aku, slalunye aku buat dlm ofis atau bilik tido jerk, sbb ada privacy. Ntah kenape post kali ni lebih terbuka.

Di ofis, terlalu bnyak masa terluang dihabiskan mengadap Facebook, smpai tkde ruang ntuk Blogspot. Bnyak mende nak diceritakan, tambah2 plak dah nak masuk separuh tahun 2010. Ape pencapaian aku setakat ini? Ermmm..nothing..nothing at all. Selain dari longgokan keje yg ntah ape2, kewujudan instructor yg cuba cari pasal dgn aku, dan kecanggihan teknologi yg slalu buat aku sakit jiwa..

Short post buat masa ni..

No comments: