Wednesday, July 23, 2008

...Di penghujung bulan Julai 2008...

Dah nak smpai penghujung bulan Julai ker? hehehe..Mggu depan baru gaji, jadi mggu depan aje la baru nak penghujung..Dah separuh tahun 2008, aku masih lagi belum mampu memiliki lesen keta..hehehe..

Bulan ke-7 pemergian Abah, 2 3 bulan lagi nak sambut Ramadhan dan Syawal..chewahh..puasa aku tak ganti lagi brape hari ntah..Aku tak kesempatan lagi nak ganti..InsyaAllah kalau ada pluang minggu depan aku habiskan Qada puasa aku. hehehe...10hb yang lepas aku dan family ada btkan majlis tahlil abah kat company aku keje ni. Alhamdullillah sumanyer berjalan dengan lancar seperti yang aku rancangkan.

Kehidupan berjalan seperti biasa. Rasa suka dan duka ..cheewahhh...sentiasa berlegar2 di dalam diri..mcm penulis sajak plak..hehehe..Aku dengan rasa bangganye mengaku bahawa life aku masih blum stabil lagi..hahahaha...bile ntah nak stabil..Aku pun tktau, jemu dah asyik mcm ni jerk..dah cuba mcm2, tak jugak stabil2..Lantak la..

Aku rindu pada seorg kawan bernama Roni. Mane pegi ntah, dah lama aku tak gaduh dgn dia. Rindu plak nak berbual ngan dia. Seorg manusia yang mempunye sense of humour. Capable of talking about anything without heart feeling. Teman buli aku..hahahaha...

Keje mcm biasa, life pun mcm biasa...cuma tak berkesempatan lagi menonton wayang crite Batman yang terbaru...Perggh...bile ntah dpt tgk...Aku tgk filem tu dah jadi box office. Suma org puji ni, takleh jadi nih..mesti nak pegi tgk jugak nih..hehehehe...

Post ini memang tkde isi ape langsung, just bebelan aku setelah sebulan tidak menaip ape2 dlm blog ini. Ntah sape ntah yg baca aku pun tktau la...Till then..


No comments: