Thursday, March 19, 2009

.:: Aku dan Sababat Lama ::.

Good Morning everybody! Hehehe..Permulaan hari yang baik pada aku. Kenape? Sbb ape? hehehe...Just now aku check inbox GMAIL aku. Baru perasan ada satu lagi komen pada entry aku yang mengulas tentang buku motivasi cinta lelaki oleh penulis Zamri Mohamad. The best part is, org yang bagi comment tu ialah Saudara Zamri Mohamad sendiri. Penulis buku tu sendiri beb..Sesuatu yg mengejutkan aku, beb..Tak pernah terlintas yang penulis tu bleh baca ulasan aku dalam ni. Sib baik aku tak komen ape2 yang negatif, klu tak mesti penulis tu sedih kan? Anyway, thanks a lot pada Saudara Zamri Mohamad kerana telah meluangkan masa berharga anda membaca entry tak seberapa saya ni.

Hehehe..Semangat baru ni. Malam tadi aku lepak dengan K-Rul (friends since form 6) dekat Warung Kueh Tiow Iman kat depan umah aku. Dah lama tak jmpe dia, jadi aku spend about an hour dengan dia kat sana. Catched up few things and sempat kenal dengan dua lagi kawan dia, yg mane aku familiar la, sbb kitaorg pernah skolah sama dulu2. Juz tak pernah nak kenal aje. Bersembang pasal suma perkara, lebih bnyak ketawa dari bercerita. Happy la..Dah lama tak lepak2 cmtu. Klu harapkan girlfrens aku, memang tkde la nak lepak2 cmni, maklum la suma dah kawin, dah beranak pinak dah. cuma tggal aku je yg bakal jadi bujang terlajak. kehkehkeh..

"Bila ang nak kawin?" tu la soalan K-Rul yg pertama bile kitaorg dah duk kat meja makan. Aku nak ckp ape melainkan "aku tggu ang kawin dulu ar"..pastu kami gelak sama-sama. hehehe..Seorang kawan yg tidak pernah lupa pada aku. Walaupun jarang balik Alor Star, tapi klu ada pluang, mesti dia akan ajak aku lepak skali. Sudah-sudah la tu. Kita sama-sama tak bernasib baik dalam percintaan. hehehehe..Tu pun sibuk betul dia kenalkan aku ngan kawan2 dia tu. Aku malas nak amik pusing, aku tau dia amik berat pasal aku. Saje nak bergurau dengan aku agaknye. But we have fun. Dan aku terpaksa balik umah awal, sbb anak dara tak elok lepak lama2 kat luar, kan? Dia trus la balik semula ke meja melepak dia tu joining his frens lepas teman aku balik umah. Maklum la, umah dengan warung lepak aku dekat jerk..Jalan kaki je..

So, move on with my life. Pagi ni K-Rul buat gile dengan bg aku contact number one of his fren yg aku met last nite, katanye mamat tu bleh temankan aku lepak kat Iman if aku boring kat umah. Trime kasih aje la K-Rul. Sahabat yang baik. Tapi takkan la aku nak contact mamat tu, K-Rul oiii!!! Gile ke ang suh aku buat keje camtu. Aduhai...Tak pernah2 aku buat keje tu. Hishhh...Tapi takpe..aku tak kisah.. Aku akan simpan aje la contact number mamat tu,K-Rul. Buat penuh phonebook aku. Hahahaha.. Bukan aku taknak K-Rul, cuma aku dah malas nak kacau2 org nih..Takut org tak suka, takut aku mengganggu hak org lain..Takut nnti, dok melepak syok2, awek dia dtg menyerang aku. Tak mati katak aku beb kat situ? Sia-sia aje yuran belajar memandu yang aku byar bulan lepas beb. Ye ar, dah mati kene tetak, nak amik lesen ape lagi beb? Lesen memandu keranda? aduhai...Taknak la tanggung risiko beb. hehehehe..

Hehehe..aku tau, entry yang agak kucar-kacir sket. Tapi inilah yg ada dalam kepala otak aku ni skarang. I'm happieeee (happy)...bukan takde masalah, ada tapi itu tak bermakna aku kene murung, tension and emosi. Aku camni aje la..Kalau tak senyum nmpak garang, suma org takut..hehehe..Tapi yg jadi masalahnye skarang, aku masih lagi berpegang pada teori yang gigi aku ni semakin membesar, bila senyum nmpak besar giler gigi aku. Tu yang aku taknak senyum tu. Nnti org tau la gigi aku makin besar. hahahahah..Bukan saje2 nak tnjuk garang..cuma teori gigi membesar ni la, buat aku simpan senyumanku ni..Chewahhh..

Oklah dah lama bebel kosong. Aku crite lagi next time. ok? See ya...

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.