Thursday, May 7, 2009

.:: Aku dan Bebelan Pendek ::.

Morning everybody! Chewahhh...bersemangat aje bunyinye..tapi pagi-pagi lagi aku dah menguap..uhuhuhuh..mengantok oiii...tido aku tak pernah nak lelap la dua tiga hari ni..Tido plak dgn adeq aku, minah tu suka benor gosok kaki aku..Geram tul minah tu, buat org seram jerk..Tapi tkpe, memang tabiat dia dari kecik smpai la dia umo 19 ni, suka benor gosok kaki sape2 yg tido sebelah dia..Aku ingt bile dia dah dok kat kolej ni, dah buang le tebiat tu, rupa2nye ada lagi..hahahah..lawak tul la minah tu...

Dah lama tak post ape2, hari ni aku dtg keje dengan bnyak isu yg nak dikongsikan bersama. Maklum la, sibuk kebelakangan ni, bilik aku plak, blackout satu bangunan, jadi tkleh nak buat keje2 blogging ni dah, skarang pun aku angkut barang2 aku lepak dalam computer lab ni, sib baik aku ada authority ntuk guna lab ni bile2 jerk..hehehhe...Ntah bile la electrician tu nak dtg repair. Aku dgr dia kata paling awal pun mggu depan. Taktau la aku, rindu gile aku ni dgn bilik berhantu aku tu...Hahahaha...

Semalam ptg lepak ngan K-Rul lagi kat McD, biasa la borak2 gaduh ni..Sementara tggu CikPah (Mmber kitaorg sorang lagi) datang, kitaorg lepak kat cc dulu, K-Rul dengan bangganye dia tunjuk kat aku hasil keje photography dia. Maklum la, budak tu tahun ni last study. Rajin-rajin korang bleh la melawat website dia di address http://eyeobscura.deviantart.com/, hasil keje yg menarik jugak la, maklum la dia kene buat yg terbaik sbb ni suma assignment dia. Aku tkde la puji dia sgt, sbb nak suh dia amik shots yg lagi baik dari ape yg dia buat ni. biar dia rasa tercabar sket. Tapi mamat ni memang kepala dia kreatif la, macam Along aku jugak. Ape-ape pun, hope dia enjoy dgn kerja nyer, bile dah enjoy, dah tentu suma hasil seni dia tu nmpak ikhlas dan jujur..

Lepas CikPah dtg, kitaorg lepak kat McD, smbang-smbang dan gaduh-gaduh, pastu CikPah pun bergegas balik. Maklum la dah lewat ptg dah time tu. Aku pun lepas pusing bookstore Popular, beli few things, aku trus balik la. Dapat lepak dgn member lama skali skala buat aku rileks sket. Maklum la bila dah keje ni, rutin dia lain sket, gi keje je and balik umah, esok ulang perkara yg sama. Kadang2 jemu, tapi itu la aku.
Aku nak amik kesempatan kat sini, nak wish mama ngan ibu aku, Happy Mother's Day ntuk diaorg. I love u, Mama. Aku tak brani nak wish depan2 mama siot, aku takut gile..hahaha..Mama aku garang..hihihi...Ok, aku nak stop kat sini dulu, bebel kejap jerk..jap gi aku post lagi..See Ya...

No comments: