Monday, January 5, 2009

.:: Happy New Year 2009 ::.


Masih belum terlambat ntuk aku wishkan Happy New Year 2009 kepada bloggers, readers
dan suma manusia di atas bumi ni,. Moga-moga tercapai azam tahun lepas, dan semoga tahun ni kite tanam azam lebih mantap lagi ntuk kite capai.

Ape azam aku? Dah tntu la sama macam tahun lepas, ntuk perbaiki kehidupan aku. So far, aku tak abis improve lagi. hehehe.. Maklum la banyak perkara yang perlu kite lakukan ntuk pastikan hidup kite diperbaiki.

Aku baru naik keje hari ni, lepas lebih kurang 2 minggu bercuti ntuk uruskan majlis perkahwinan Along aku di Kajang. Seminggu jugak aku disitu. Berjalan-jalan sekitar KL, Klang dan Shah Alam. Maklum la, hampir 2 tahun aku tak jejak kaki kat area-area tu.

Takpe, nanti aku post cerita dan kisah aku ketika di sana. Ntuk post pertama di tahun 2009, aku just nak wish happy new year ntuk suma org. Jumpe lagi...

No comments: