Thursday, March 4, 2010

.:: Aku dan Post pembuka 2010 (walaupun lewat 2 bulan) ::.

Setelah menghilangkan diri selama 2 bulan, aku kembali semula ke Blogger.com. Rindunya nak berkongsi cerita. It's been chaos in early 2010. My first two months of the year, memang kelam kabut. Bulan ke-3 baru ada peluang nak masuk menulis balik.

So, bile flash back 2 bulan ke belakang ni, aku ada sket la rasa nak kembang hidung sbb aku berjaya mengatasi ketakutan aku ntuk memandu ke KL. Yg paling best tu, aku bleh drive smpai ke JB nun..Wahh..sronok tul rasa. Tapi yg tak best, aku tak dpt tido dlm keta lagi, slalunye jadi penumpang aje, kali ni kene drive sndiri lak.. Tak aci tul. Ni gara-gara nak gi tgk anak sedara aku yg baru lahir di Kajang. Aku amik cuti Chinese New Year slama seminggu ntuk lepak kat sana. Tapi bukan tgk sgt pun anak sedara, berjalan je bnyak.

Dengan Myvi aku tu, berjaya jugak smpai ke Melaka, JB - Desaru, dan somewhere yg aku tkleh gitau..huhhu..dan merentasi highway Semenanjung Malaysia tanpa ada masalah. Alhamdullillah. Jalan area UKM dan Kajang tu, kira dah bleh la kenal sket2. Myvi aku pun tak meragam, kira best la trip kali ni. Len kali nak buat lagi la, cuma klu bleh pegi ke Kelantan dan Terengganu plak..best..best..

Buat masa ni, ini aje citenye..esok2 aku post lagi..take care..

No comments: