Monday, August 2, 2010

.:: Aku dan Yari ku ::.

Bile check2 balik, dah 2 bulan rupanye aku tak update blog ni. Just log in ntuk check comments jerk. Sorry again ntuk sesapa yg buka2 tapi tkde update ape2. Hari ni, aku curi masa sket ntuk berkongsi cerita, sementara tggu masa nak balik 4.15 ptg nnti. Sambil menaip, telinga aku dihiburkan oleh lagu Jahat dari Stacy.

Last week, slepas kejadian tragis di mane keypad hp aku melompat terpelanting ke mane ntah, aku dgn persetujuan mama, telah membeli hp baru iaitu Sony Ericsson Yari, cranberry white lagi. Sronok tul..Slepas 3 tahun tu tak tukar hp. Dapat plak yg slide, selama ni mengidam2 hp ni. Dulu seribu lebih harga dia, skarang ni dlm 600 rgt je. Selamat duit aku. Ooo ye..keypad yg tercabut tu, sementara nak beli yg baru ni, aku guna gam kasut ntuk lekatkan dia dgn phone tu. Nasib lekat...huhuhuhu...klasik tak klasik phone aku. Nak charging pun pakai getah ikat, tkde getah, maka....tak lekat la charger tu..huhuhu..Sib baik, tuhan bg rezki lebih, merasa la aku Yari SE tu...Ni la rupenye...


No comments: