Sunday, May 18, 2008

Ahad yang pilu...hahahaha...

Cuti 3 hari yang agak membosankan, aku sendiri dah mati akal nak bt ape ngan hari2 cuti aku di rumah. Internet kat umah plak problem, tkde connection ngan pc plak. Camne ntah aku nak buat. Aku sendiri dah bengong. Huhuhuhu...

Hari ni Ahad, slalu hari Ahad aku kluar merayap at town. huhuhuh..Ada ape dgn town sampai hampir tiap2 minggu aku kluar? aku pun taktau. Tapi hari ni kluar aku bermisi..Chewahhh..Aku pegi Post Office kat town ntuk buat money order for Perbendaharaan Malaysia atas urusan penting la. Kat Alor Star ni, Post Office memang bukak hari Ahad dan tutup hari Jumaat. Easy for me la actually bile nak bt urusan di situ.

Aku lunch date dgn 'so called' teman istimewa aku. Maklum la keje dia bukan macam keje aku. So, nak dating tu pun susah skit. Lepas lunch, dia masuk keje balik, aku ape lagi merayap ke sana sini melawat banyak tmpat termasuk la Post Office. Hihihi..Bile jalan sorang2 ni bukan ape, sronok cuci mata, bebas berjalan ke mane sahaja ikut kaki aku, lepas tu nak beli ape2 bleh amik brape banyak masa aku nak ntuk belek menatang yang aku nak beli tu. Hihihih..syok...

Oklah, aku nak blah dah ni, mama aku dah call suh balik..hihihih..biasalah anak dara dia yang sorang ni bile kluar town sorang2 memang lmbat nak balik umah. hihihih..ok, till next time..daaa...

No comments: