Friday, May 16, 2008

Aku dan My 'So Called' Teman Istimewa

Ini ada luahan sekeping hati yang telah jatuh cinta kepada seseorang, namun cintanya tiada balasan..Tiada balasan ke? ermm..i'm not sure about that.

Kisah ini aku cuba huraikan dari peristiwa sekeping hati (biarlah aku rahsiakan siapa empunye hati tu erk) yang tlah jatuh cinta pada seorg (aku gelarkan Meego). Sekeping hati ni telah meminati Meego atas beberapa sebab la. Dia lebih gemar meluangkan masa bersama Meego walaupun dia tau yang Meego mungkin hanya menganggap Sekeping Hati itu sebagai kawan paling baik.

Ahh..ni kisah biasa2 saje. Ape yang aku cuba nak kabo kat korang ialah istilah cinta tu sendiri. Ape konteks yang perlu kite highlight ntuk menunjukkan rasa cinta kite kepada seseorg tu? Adakah kesetiaan menjadi kayu pengukur pada sesebuah hubungan? Adakah keikhlasan juga turut menyumbang kearah kejayaan hubungan tersebut? Atau macam mane?

Aku sendiri punye teman istimewa la, namun masih lagi berkawan dengan beberapa lelaki yang aku anggap tidak ada salahnye sekira berkawan. Aku bukan isteri org, aku bukan tunangan org, jadi aku bebas ntuk berkawan dengan sesiapa saja walaupun punye teman istimewa. He's a good guy, sometimes quite understanding. Selebihnye dia isikan ruangan emosi dia dengan perasaan cemburu dan ragu2 pada aku. Future plans? Kawin? Hahahaha..It's funny when people ask me about my future husband. Because seriouly talk, aku dgn dia memang tkde planning ntuk berkawin dlm masa 2 3 4 atau mungkin 5 tahun lagi. Ape nak jadi nih? Ada teman istimewa tapi takde planning nak kawin lagi nih? Kenape? Ape yang aku tggu2 lagi nih? huhuhuu...

Keinginan untuk mempunyai kuarga sendiri memang jadi impian suma org, aku tak terkecuali la. Tapi memandangkan my 'so called' teman istimewa tu tkde nmpk ape2 preparation for masuk meminang aku, aku pun dgn slumbernye memilih ntuk tidak terlalu memikirkan masa depan aku dgn dia. Aku bukan tak sayang, aku sayang. Cuma kadang2 terlalu mendesak buatkan hubungan kitaorg dingin. Jadi better buat2 tak peduli. Walaupun aku sebenarnye tertekan dgn keadaan itu.

Cari lain? Ape? Find new boyfriend? Bleh jugak, kalau ada someone yang committed dgn aku. Tapi sayang, tkde sape pun lagi berani masuk line, mungkin sbb perwatakan aku yang agak kasar atau mungkin aku tak cun kot..hahahhaha...ntah ape2 la erk. Klu ada org masuk, mane aku nak letak 'so called' teman istimewa aku nih? ermm? Lain la klu dia ada pilihan mane2 yang lebih baik dari aku kan, ada la jugak chance aku nak cari lain..huhuhuh..Perhatian erk, aku bukan tak setia. Aku setia pe..Walaupun pada hakikatnye kawan laki aku lagi ramai dari kawan pompuan, aku tetap setia dgn dia. Susah cmne pun aku akan stand besides him. Betul..Ini bukan crite ngarut punye, ini betul..hehehehe...Setia walaupun tidak pasti ke mana akhirnye hubungan kitaorg..

Ermm..serba sedikit mengenai kisah cinta aku. Cinta ke tu? ermm? Sesapa tolong explain skit, cinta tu cmne gayanye. Aku nak tau jugak kan...huhuhuh...

There is one guy kat tmpt keje aku ni, menarik perhatian aku betul. Long story go short,ok...hehehe..Same age, nice smile, quite serious and funny too..hihihih..Gaya tarikan dia tu mungkin buatkan dia gah bile berjalan bersama2 rakan2nyer..Aku tgk tkde la hensem pun, hensem lagi 'so called' teman istimewa aku..huhuhuh..tapi aura dia tu. Aku pasti sbb tu la dia ramai adik angkat pompuan. Silap2 ada la yang terangkat tu nnti..hahahaha..

Oklah dah bnyak mengarut ni..huhuhuh..Crite awal2 tadi tkde kene mengena pun dgn post aku keseluruhan, saje nak kelam kabutkan crite..hhahahahah..Good Nite people, sbb skarang dah pukul 23:27 waktu Mlaysia..huhuhuh..

No comments: