Friday, May 16, 2008

...Rentetan Minggu Nie...

Another day of my life passing through days...Hari ni 16 May 2008 - Happy Teacher's Day pada suma guru2 yang pernah mengajar aku, yg pernah mencubit telinga aku, yang pernah rotan aku dan jugak cikgu yang pernah memberi aku kehidupan hari ni..Siapa la aku tanpa guru2 yang bertungkus lumus ntuk memberi ilmu kepada anak muridnye.

13 May 2008 - genap 5 bulan arwah abah pegi meninggal kehidupan. Aku di sini masih lagi merindui abah sebagaimana mama, ibu dan adik bradik aku yang lain. Masih lagi merasa kehilangan.

12 May 2008 - Adik pompuan aku Aisyah menempatkan diri di Kolej Matrikulasi Penang dalam bidang akaun. Aku bangga dengan pencapaian adik aku tu, jugak risau takut dia takleh cope dgn environment yang baru. Rumah aku sunyi kembali. Aisyah takde, tkde lagi teman komplot aku di rumah. Tiada lagi teman ntuk aku outing setiap mggu. Aku akan rindu pada dia..Chewahh..macam dia pegi jauh jerk. Penang jek, tkde la jauh mane, sejam stgah dah smpai kolej dia. hahahaa..lawak tul...But still..going to miss her..

11 May 2008 - Mother's Day. Happy Mother's Day aku ucapkan pada mama aku, ibu aku dan suma warga ibu dia dunia. Macam la suma ibu atau mak baca blog aku nih..uhuhuhu..Aku tkde plak beli present ntuk mama ngan ibu aku, maklum la tgh kering, ucapan pun aku segan nak bg. Al-maklum la aku ni bukan la seorg yg jiwang sgt sebenarnye. Aku segan la nak wish without any present. Tgk la hujung bulan nnti cmne..Aku rezki, dapat la hadiah diaorg nnti. InsyaAllah..

Aku mcm buat rentetan hidup plak kan. 2 3 minggu ni memang sibuk dgn aktiviti di rumah dan jugak kat office aku. Tak sempat mengadap blog ntuk post story. Namun ini je yg aku mampu ntuk update blog aku ni. Tkpe ada banyak cite lagi sebenarnye nak share, tapi nnti2 la yer. Cukup la ni ntuk tatapan pembaca blog aku ni..Sape erk yang dok baca? huhuhuhu...

No comments: